Загальні

Керівництво «Укрзалізниці» та Мінінфраструктури засідання Комітету ВР проігнорували ВАЖЛИВО!

У середу, на третю добу акції, яка розпочалася уніч на понеділок, 14 травня, коли машиністи локомотивних депо почали діяти суворо за інструкціями, представників профспілок і керівництво «Укрзалізниці» й Міністерства інфраструктури запросили на засідання Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення, де розглядалося питання: «Про результати зустрічі першого заступника голови Комітету Сергія Капліна із представниками профспілок залізничників щодо з’ясування обставин конфлікту між трудовим колективом та адміністрацією ПАТ «Українська залізниця». Вільну профспілку залізничників України на засіданні представляли голова ВПЗУ Володимир Козельський, його заступник Валерій Петровський та заступник голови Конфедерації вільних профспілок України Петро Тулей. 

Володимир Козельський підкреслив, що розпочати акцію залізничників і зокрема машиністів змусили нестерпні умови праці особливо влітку, коли температура у кабінах піднімається до понад 40 градусів.

«Локомотиви доводиться приймати й виводити на лінію з поламки. Свідченням цього стало те, що зараз, коли у восьми депо машиністи вирішили діяти виключно за інструкціями, більшість тепловозів не зрушили з місця, - нагадав лідер ВПЗУ. - Рівень зарплат залізничників теж не влаштовує, тому вони борються за її підвищення. Бо зараз спостерігається значна плинність кадрів і перш за все звільняються кваліфіковані фахівці. Через несприятливі умови праці дожити до пенсії вдається не всім, а можливості вийти на неї на пільгових умовах, як це було раніше, тих же машиністів позбавили. Значний на «Укрзалізниці» й травматизм. Згідно з даними Держстату, за минулий рік 77 залізничників отримали на роботі травми, а 18 – загинули. З початку цього року уже 11 травмованих на роботі, двоє з них – смертельно. Ситуація на ПАТ «Укрзалізниця» близька до критичної, тому люди й розпочали акцію».

Перші особи й члени правління ПАТ «Укрзалізниця» та Мінінфраструктури засідання Комітету парламенту проігнорували. Замість них на нього прийшли керівники департаментів, які намагалися переконати присутніх, що у їхньому відомстві все гаразд і зарплата там зростає швидше за продуктивність праці, нестачі кадрів не відчувається, а їх навіть більше, ніж потрібно.

Як не дивно, підтримав цю, м’яко кажучи, не зовсім достовірну інформацію представник Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, яка мала б відстоювати й захищати інтереси найманих працівників, а не роботодавців.

До речі, представник Федерації роботодавців навпаки звернувся до керівництва ПАТ «Укрзалізниця» та Мінінфраструктури якнайскоріше розпочати переговори з учасниками акції, бо збитки гірничо-металургійного комплексу через вимушені зупинки вантажоперевезень залізничнками лише за один день складають понад $3 млн.    

Комітет Верховної Ради підтримав машиністів, які не хочуть шкодити економіці, але не бажають піддавати ризику й життя своє та пасажирів, а також борються за безпеку на залізничному транспорті, і вирішив терміново створити робочу групу, щоб розпочати переговори з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» та Мінінфраструктури.

Авторизуйтесь, щоб мати можливість залишати коментарі

Контакти

>
вул. Велика Василькiвська, 65,офiс 36 info@kvpu.org.ua м. Київ Київська область 03150 Україна +38044 287 33 38 +38044 28772 83