Загальні

Акція залізничників продовжується. Тепер уже з вини адміністрації ВАЖЛИВО!

Машиністи та їхні помічники із депо Кременчук, одні з ініціаторів роботи виключно за інструкціями, продовжують суворо дотримуватися правил техніки безпеки й не виводять на лінію несправні локомотиви.

За місяць, що минув з початку акції, за словами голови профкому Вільної профспілки машиністів локомотивного депо Кременчук Сергія Москальця, адміністрація депо спромоглася довести до робочого стану 2 із наявних 21 електровоза. Оскільки для цього запчастини довелося збирати по всіх депо регіональної філії «Південна залізниця», тому невідомо, яким чином доводитимуть до робочого стану решту електровозів у цьому та інших депо.

Лише через місяць після початку акції 13 червня до Кременчука прибула відомча комісія з охорони праці ПАТ «Укрзалізниця», щоб перевірити стан рухомого складу і відповідність його Правилам технічної експлуатації залізниць України та іншим нормативним актам. За перші дні своєї роботи «контролери» встигли перевірити 5 електровозів і у кожному з них виявила від 80 до понад 100 несправностей. Серед них такі серйозні, як відсутність заземлення штанг, спеціальних ізолювальних килимків та рукавиць, попереджувальних табличок і знаків про високу напругу тощо. Вогнегасники у наявності були, але у протигазів, які у випадку загоряння мають разом із ними використовуватися, терміни придатності давно закінчилися і їх «забули» знову перевірити. Знайшли перевіряльники й інші поламки та порушення галузевих Правил і наказів стосовно норм техніки безпеки та охорони праці.

Тож, тепер акція діяти чітко за інструкціями продовжується уже з вини керівництва, яке не може забезпечити справною технікою машиністів та їхніх помічників, котрі щодня своєчасно виходять на роботу і готові сумлінно виконувати свої професійні обов’язки, але не мають на чому це робити.

До речі, подібна ситуація й у багатьох інших депо ПАТ «Укрзалізниця», але там адміністрація погрозами і тиском змусила робітників приступити до роботи у звичному режимі, хоча стан рухомого складу, як і у Кременчуці, не витримує жодної критики, а необхідні запчастини для його ремонту відсутні.

Нагадаємо, акція залізничників розпочалася у ніч на понеділок, 14 травня ц.р., у столичному депо Дарниця. З 5-ї години ранку того ж дня до неї приєдналися залізничники Кременчука, яких також підтримали працівники депо Кривого Рогу, Запоріжжя, Полтави, Тернополя та Миронівки (Київська обл.). У наступні дні за інструкціями почали працювати й машиністи локомотивних депо Синельникове, П’ятихатки, Коростень, Пологи та Львів-Захід. Згодом до акції долучилися й робітники залізничного цеху ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», які теж відмовилися працювати на несправних локомотивах і це фактично паралізувало роботу всього підприємства, тому адміністрація змушена була піти на поступки й розпочати переговорний процес.

Авторизуйтесь, щоб мати можливість залишати коментарі

Контакти

>
вул. Велика Василькiвська, 65,офiс 36 info@kvpu.org.ua м. Київ Київська область 03150 Україна +38044 287 33 38 +38044 28772 83